A felkar az testrész, mely általunk soha nem kívánt őszinteséggel láttatja mozgásszegény életmódunk és testsúly problémáink következményeit.

A konyhásnéni karját idéző zászlóként lobogó „integető háj” már az utolsó, de egyben legbiztosabb jele annak, hogy bőrünk természetes rugalmassága cserben hagyott minket.

És meglehet, nem is igazán tettünk azért, hogy ez másként legyen…

Bár a kor előrehaladtával ez a jelenség férfiaknál is megmutatkozik, főleg a nőket érinti érzékenyen a felkar látványos átalakulása.

Néhány egymást követő hízás-fogyás vagy egy hirtelen nagyobb súlyvesztés, és a kellő vázizomzattal nem rendelkező bőr szinte leereszt, akár egy lufi. Szomorú, de sokak ilyenkor úgy döntenek, hogy az életmódjuk helyett a ruhatárukon változtatnak és örökre elfelejtik a rövid és ujjatlan felsőket…

Az önértékelésünket támadó renyhe kötőszövetek problémájára nem a hosszú ujjú ruhák a megoldás, hanem a rendszeres testmozgás!

Bízunk benne, hogy Te is inkább ezt választod, ezért hoztunk neked 5 darab 4 perces motivációs videót egy egész hetes, hétfőtől péntekig tartó edzés sorozathoz. Ezek BBB kategóriás mozgásformák, vagyis bárhol, bármikor, bárkinek ajánlhatók. Nem igényelnek utazást vagy eszközt, csupán azt a napi 4 percet, amit rászánsz. Toldd végig ezt a hetet… és folytasd a jövő héten is!

A videókat az angolt kevésbé értőknek is érdemes felhangosítani: egyrészt mert a tartalmak önmagukért beszélnek, másrészt mert online mini-nyelvleckének is felfoghatók, harmadrészt mert a zene és dinamikája szerves része a gyakorlatoknak.
Tipp: Nézd őket teljes képernyőn!

Ints búcsút az “integető hájnak”! Kezdhetjük?

⬇️ HÉTFŐ 💪 | Karkörzés. Talán az iskolai tornaórák vagy az edzés előtti „pár előre-hátra” bemelegítés villan fel, mikor meghallod ezt a szót. Pedig a gyakorlat önmagában is nagyszerű erősítő edzése a vállaknak, trapézizmoknak, bicepsznek és – a felkar petyhüdtségéért nagyban felelős – tricepsznek. KLIKK!


⬇️ KEDD 💪 | A karkörzés egyszerű, egy helyben végezhető, sokféleképp variálható és minden életkorban jótékony hatású gyakorlat. A törzs és a térdek hajlításával, a karok vállból forgatásával pedig már komplex mozgásformák egész sorozatát végezhetjük el – erre tökéletes példa a MadFit mai négy perces edzése! KLIKK!


⬇️ SZERDA 💪 | Ha hiszed, ha nem, ez még mindig egy kargyakorlat. Edz együtt a lányokkal! Javíts mindennapi mozgásmintáidon (hogy zuhany közben lazán hátra nyúlhass a törölközőért vagy elérd a lapockád tövén fellobbant viszketést), javíts a tartásodon, és tartsd kondiban felkarod izomzatát, bőr tónusát! Hidd el, pántos ruháid és atlétatrikóid hálásak lesznek érte… KLIKK!


⬇️ CSÜTÖRTÖK 💪| Lehetne jobb a kamera állás. Lehetne jobb a zene minősége. Viszont a hölgyek korát és fittségét nézve, maga az edzés nem nagyon lehetne jobb… Egy kiadós váll- és karedzést nem csak bőrpír és szaporább légzés, de az edzés után kellemesen zsibongó izmok is jelzik. Érezz rá Te is a mai edzéssel – KLIKK!


⬇️ PÉNTEK | Mind közül ez az egyetlen videó, ami intenzivitásával már feszengeti a BBB határait. Most valószínű a hét legintenzívebb négy percének nézel elébe. Nem is csoda, hogy a videóhoz kapcsolódva a frontember Fitness Marshall nyomatékosan kiemeli: a gyakorlatnak csak akkor kezdj neki, ha jó fizikai kondícióban vagy! Egy biztos: ő és a csapata abban van. Mi pedig magunkhoz mérten próbáljuk követni őket. KLIKK!


Fontos! Bármilyen testmozgást végzel, mindig fennáll a fizikai sérülés lehetősége. Szervezetünk egyik legszabadabban mozgó gömbcsukló ízülete a vállízületben található, így igen sérülékeny. Kerüld el a bajt, ismerd meg Te is a váll-vállöv felépítését ⬇️

%d bloggers like this: